domingo, 13 de abril de 2008

Saludos y abrazos desde la planta siete!

Hola!
Me llamo Joana y tengo 21 años. Vivo en Hospitalet de Llobregat (una ciudad al lado justo de Barcelona).

Los que me conozcáis ya lo sabréis, pero llevo una temporadilla "reclutada" en el Institut Oncològic de Catalunya. Hace casi un mes me diagnosticaron una Leucemia Limfoblàstica y mi vida ha cambiado un poco.¡Bastante! Ha sido un movidote y la verdad es que me apetecía mucho crear un blog para contar un poco todo lo que me esta pasando, a ver que sale! Creo que me va a ayudar. Esta primera entrada es de prueva, así que escribo un poco mal.
Gracias Miriam por introducirme en este mundillo "blogger" del que soy novata total.

Ésta es una foto de mi nuevo look! ya que se me tiene que caer el pelo, pues me he hecho un corte modernillo, que me sienta muy bien, así me motivo para cuando me vuelva a crecer. Porque aquí donde me veis, tenía una cola de pelo que tela... la tengo guardada en una trenza. Si me tengo que esperar a que llegue a la misma medida, me salen telarañas...
¡Saludos desde la séptima planta de este castillo! Ya os iré contando mi aventura...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Saludos princesa!

;)
Ja veig que això dels blogs es com si ho haguessis fet sempre, quina rapidesa!

Tu tranqui que et farem un pòster amb les belleses rapades, com la Natalie Portman...però com es evident amb aquesta foto, res a envejar!

Un mua enorme!

Pd: Sóc la Míriam, Mirtres, és el meu alter ego on-line, shhhh no li diguis a ningú!
:P

Andrea Valverde dijo...

:) pues jo pasava por aquí y me han linkeado....
nena, sóc l'Andreä, només dir-te que estas molt guapaa amb el new look i que te seguiré mucho la pista por tu blog, així que no paris d'escriure que nosaltres et llegim.

Un petonas enorme i força!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaä

Muntsa dijo...

Joana!

sóc la noia dels brotxes...nusé si saps qui sóc!

estàs molt guapa amb el new look...avera si actualitzes sovint i ens vas informant, eh?

Espero q et recuperis molt aviat!
ànims!

Una dijo...

Carinyo meuuuuuuuuu
Aqui estic per comentar les teves entrades, i com que també jo estic al llit...doncs et seguiré molt i molt d'aprop.
M'encanta aquesta idea. No saps quantes vegades he pensat que podia haver fet un diari del que vaig viure a l'hospital. I això serà el teu diari, i estic segura que serà flipant llegir d'aqui a un temps el que vas passar; per tant, no et tallis, digues el que sents i penses. Des d'aqui t'entenem i t'estimem molt. I t'escoltem.
Mil petons- no saps les ganes que tinc d'anar a prendre el shawarma a la plaça del Sol...
T'estimo molt!!

Itzea

Marc dijo...

Hola joaneta!!

Això de fer-te un blog és molt bona idea.

t'envio un petò molt fort, desde la meva habitació fins a la planta set. I demà hi vaig i t'en dono un altre.

Marc