domingo, 3 de agosto de 2008

Demà faig 22!

Aprofito un dels meus moments de lluçidesa en esta kimio party per dir que demà es el meu cumple i tinc piruletes per qui vingui a veure'm. Tampoc vull aquí la gran festa, estic una mica fluixa, la veritat. Tant si veniu com si no el millor regal q em podeu fer es donarme forçes per aguantar coooom sigui aquestes quimios que em falten. La pera seria, y barato eh?


Y si puede ser un culo nuevo! Pero ya es mas carillo.


Foto robada pero muuu ricaaaa! per vosaltres

Joana

4 comentarios:

lemmur dijo...

Vale q cutre el post.
Serà tanta cortisona q me afecta.

jo

K.C. dijo...

joana! testimu! ;*****
per molts anys que ho poguem celebrar! cursi de mi amor! mi fotolog pa por usted!
kits!

Anónimo dijo...

jajaja

MOLTES FELICITATS GUAPA!

ens veiem avui!

;)

Xavier Miquel i Faig dijo...

Moltes felicitats Joana, soc en Xavi no em coneixes però no vull deixar passar l'ocasió de felicitar-te i dessitjar-te Feliços 22!, 23, 24, 25, 37, 52, 64, 84... etc

Amb aquesta força i bon humor això està fet. Per cert t'envio glaçons electrònics per allò de les dècimes i del 3er grau. Una cosa més, si el tema del màndril és el que em penso, a la meva neboda (Marta Menjibar - http://crida-solidaria.blogspot.com/) li va anar força be l'aloevera, (prèvia consulta a l'equip mèdic, evidentment). Un petonàs molt fort i fred.